Min bloggliste

søndag 25. august 2013

 

Fra en tur på Åsen 25-08-2013

I dag så gikk Jan Henrik og Elin og jeg tur fra siselrotkampen om langsætra - abborkjennet og opp til tjuvåskampen i et nydelig vær. Møtte noen turgåere på vei opp og samtidig så så jeg min første høggorm i skogen på 50 år og jeg har gått mye i skogen og fjellet, har kun sett den på veien. Ellers så var det en del folk på tjuvåskampen, koselig å sjå folk bruker naturen.
Videre gikk vi ned til tjuvåskjennet og lavoon hvor vi åt og drakk kaffe og koste øss. Siden gikk turen om hognsetra og oksbakken tilbake til siselrotkampen hvor vi koste øss i sola og grillet. Det var en fin avslutning på en fin tur og hyggelig selskap på turen. Koselig at Mona kom innom en tur.
Ny tur til hælja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar